Uitgebreidere versie :) - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Sandra Booij - WaarBenJij.nu Uitgebreidere versie :) - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Sandra Booij - WaarBenJij.nu

Uitgebreidere versie :)

Blijf op de hoogte en volg Sandra

20 Februari 2017 | Costa Rica, San José

Lief dagboek,

Week 7 staat alweer op het punt van beginnen en wat heb ik weer een mooie week achter de rug. Naast de lesuren hebben we deze week ook veel dingen buiten de base beleefd.

Zo zijn we afgelopen donderdag naar een fantastisch strand geweest voor de doopdienst van 4 klasgenoten.(zie foto) Voorafgaand hebben we weer een tussenstop gemaakt bij de krokodillenbrug (zie foto). Op deze dag toch ook weer een lekker kleurtje opgedaan, maarja dat doe je hier al snel met die vele intense zonuren.

Afgelopen vrijdagavond hebben we de diploma-uitreiking mee mogen maken van de September-DTS. Gaaf om de verhalen te horen die ze meegemaakt hebben op outreach en dat maakt mijn verlangen alleen maar groter voor wat er voor mijzelf te wachten staat wanneer we op outreach gaan.
Over outreach gesproken, ik mag weer iets meer prijsgeven over de landen waar wij naar toegaan. Het wordt zuidoost-Azie! Supervet!

Afgelopen nacht ben ik voor mijn lieve (ex)tieners om 03.00 uur mijn warme nestje uitgekropen om de doopdienst van 10 geweldige jongeren te kunnen volgen via livestream! Lief dagboek, het was superminderfijn dat ik er niet reallife bij kon zijn, maar ik ben wel een stukje dankbaarder geworden voor de moderne technologie, genaamd wifi en livestream.

Vandaag heb ik heerlijk een dagje samen met Marjolein Coghi gehad. Gewoon gezellie gekletst, pfoee lief dagboek, wat kan ik veel van deze vrouw leren! Lekker gelachen, kippen gevoerd (zie foto) en lekker het gezinsleven meebeleven. Het blijft toch fijn om in al die andere talen, toch even nederlands te kunnen praten en zo mijn proces met haar te delen en voor mezelf beter te kunnen verwerken.

Wat velen van jullie nog niet weten, is dat ik afgelopen maandag erge pijn heb gehad in mijn rug en borstkas. Vandaag heb ik samen met marjolein besloten om deze week naar de dokter te gaan, om te onderzoeken wat het is, ik loop hier namelijk al 2 jaar mee rond en het blijft maar in aanvallen terugkomen.

Dusja lief dagboek, beetje spannende week die we tegemoet gaan, maar ik hoop dat ik eindelijk wat echte antwoorden krijg.

Liefs

  • 20 Februari 2017 - 08:56

    Joke Hooijmeijer:

    Hoi Sandra
    Wat een belevenissen maak jij mee. Geniet er van meis. En niet te dicht bij die krokodillen hoor.
    Hopelijk komen ze daar er idd achter waar je pijn vandaan komt.
    Geniet van al je belevenissen en God blessure You
    Liefs Jan en Joke

  • 20 Februari 2017 - 12:28

    TikkiexD:

    Heyy Champii!

    Je dagboek is steeds zo leuk om te lezen, kijk er steeds weer naar uit om de volgende te lezen :)
    veel sterkte met je rug en ribben ;)

    De foto's zien er zo leuk en gezellig uit. en die krokodillen brug: AWESOME!

    nog heel veeeeeel GENIET toegewenst :D

    Liefs TikkiexD

  • 24 Februari 2017 - 17:46

    Klepper:

    Hey Sandra

    Je hebt weer mooi stukje geschreven. Ik vind het super leuk om je te volgen.. Leuk om te lezen hoe je daar leeft

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

-

Actief sinds 21 Dec. 2016
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 12659

Voorgaande reizen:

05 Januari 2017 - 25 Juni 2017

DTS YWAM San Jose Costa Rica

Landen bezocht: