Dokter dit, medicijn dat - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Sandra Booij - WaarBenJij.nu Dokter dit, medicijn dat - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Sandra Booij - WaarBenJij.nu

Dokter dit, medicijn dat

Blijf op de hoogte en volg Sandra

27 Februari 2017 | Costa Rica, San José

Lief dagboek,

Afgelopen week stond vooral in het teken van doktersbezoeken, medicijnen en ziek zijn. Deze week heb ik dan ook niet echt als zeer prettig ervaren. Ondanks mijn besluit om mijn telefoon door de weeks niet te gebruiken, heb ik hierdoor toch veel met familie en vrienden gebeld, omdat ik zelf even geen raad meer wist met hoe ik me voelde.

Afgelopen maandag zijn we dus naar de dokter geweest, met het vermoeden van nierstenen, deze zijn gelukkig niet gevonden tijdens de echo, uit e urinetest blijkt wel dat er ergens een infectie zit. Hier heb ik medicijnen voor gekregen, maar met alle geluk die je kan hebben, kreeg ik de bijwerkingen er gratis bij. Heb me flink beroerd gevoeld en er zeker ook wat tranen bij gelaten, omdat ik niet meer wist hoe ik moet zitten/liggen/staan. Donderdag wederom naar de dokter geweest, waar ik de ene medicatie(met bijwerking) direct mocht stoppen en de andere medicatie(voor de infectie) moest afwachten. Pijn is helaas nog niet weg, maar het blijft beetje afwachten of de kuur aanslaat. Intussen ook medicatie gekregen om spieren beetje rust te geven.

Dus ja lief dagboek, deze week ging over o.a. de Islam en de oorsprong hiervan en hoe wij als christenen straks het Goede Nieuws kunnen delen als er zoveel cultuurverschillen zijn, wanneer we op outreach aan. Maar door het niet lekker voelen en me niet echt kunnen concentreren, heb ik helaas niet zo van deze lessen kunnen genieten.

Voordat de medicatie "uit de hand" liep, zin we toch nog even naar de mooie "gouden poorten" geweest mmmmmmmm(zie foto). Naast de subway en de gouden poorten rest mij nog 1 lekkernij, de starbucks. Helaas is het hier een stukje duurder, dus het zal denk ik bij 1 keer blijven, misschien max. 2 keer, maar ik moet en zal gaan:P

Deze week zal het gaan over innerlijke genezing, een intensieve week waarin harten worden geheeld, die in het verleden zijn beschadigd door wat dan ook. Ben benieuwd wat dit teweegbrengt en wat God gaat doen en herstellen!

Lief dagboek, ik ga er weer vandoor!

Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

-

Actief sinds 21 Dec. 2016
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 12624

Voorgaande reizen:

05 Januari 2017 - 25 Juni 2017

DTS YWAM San Jose Costa Rica

Landen bezocht: