Welkom op Bali - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Sandra Booij - WaarBenJij.nu Welkom op Bali - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Sandra Booij - WaarBenJij.nu

Welkom op Bali

Blijf op de hoogte en volg Sandra

30 April 2017 | Indonesië, Denpasar

Lief dagboek,

Inmiddels zijn we officieel al een week op Bali, maar toch al 1,5 week weg van Costa Rica. De reis naar bali heeft 4 dagen gekost, met layovers overal en nergens. Zo hebben we 7 uur in Houston doorgebracht, wat voor mij de 1e keer in de US was. We hebben een overnachting in Frankfurt gehad. Dit was wel apart om over NL te vliegen. Bijna thuis maar toch zo ver weg. Vervolgens vliegen we via Bangkok naar Bali. Heb nog nooit in zoveel vliegtuigen gezeten in zo'n korte tijd. Toch was het heerlijk om in Houston en Frankfurt van het vliegveld af te gaan, dit maakte de reis toch minder vermoeiend.

Nu zit onze tijd in Bali er eindelijk op en vliegen we dinsdagmiddag naar het volgende eiland in Indonesie. Bali is een prachtig eiland en we hadden het genoegen om op 20 min loopafstand van het strand te verblijven. Los van alle mooie dingen die hier op Bali gebeurd zijn, staat de warmte toch bovenaan als je mij zou vragen: Hoe was Bali? Met temperaturen die rond de 35 graden zitten, vliegen de zweetdruppels je om de oren. Ik ben nog nooit zo blij geweest met het feit dat we alleen maar een koude douche hebben. Deze temperaturen maakten toch ook wel dat het voor mij soms erg lastig was om de motivatie te vinden om actief bezig te zijn en kinderprogramma's te verzorgen, maar ik moet toegeven, het zijn prachtige dagen geweest en ik heb genoten van alles wat we beleefd hebben.

Het is een eer om hier te zijn! Op naar het volgende eiland waar we t/m 18 mei verblijven.

Liefs