Kom maar op met die jungle - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Sandra Booij - WaarBenJij.nu Kom maar op met die jungle - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Sandra Booij - WaarBenJij.nu

Kom maar op met die jungle

Blijf op de hoogte en volg Sandra

03 April 2017 | Costa Rica, San José

Lief dagboek,

Daar zit ik dan, op de helft van mijn DTS. Wat gaat die tijd toch snel.
Dit weekend was zowel een tussenstop als een oplader voor de intensieve tijd die er aan gaat komen in de vorm van 10 dagen jungle.

Als ik eerlijk ben, is mijn inspiratie een beetje zoek, waardoor het lange verhaal waarvan ik dacht dat het deze week zou, niet zo lang zal zijn.
De tijd van ontvangen is voorbij en de tijd van geven en uitdelen is gekomen. De afgelopen 12 weken zijn we verzadigd van interessante bijbelse lesstof, die mijn leven op vele vlakken verandert heeft.

Nu is het de tijd om dit uit te delen aan anderen. Onze Groundbreaker DTS staat ervoor dat we naar nieuwe plekken gaan waar nog maar zeer weinig mensen ons voor zijn gegaan. Zo is het ook voor de komende 10 dagen. We zullen verder de jungle intrekken dan menig andere DTS groep/zendeling heeft gedaan. Eindelijk gaan we er op uit! Hier kijk ik al zolang naar uit. Ik ken de jungle alleen van films en discovery channel met Bear Grills, maar nu ga ik het toch echt zelf beleven. Deze junglereis zal een goede voorbereiding zijn voor onze internationale reis die op 19 april gaat beginnen richting Zuid-oost Azië.

Vanaf nu t/m 14 april is het radiostilte van mijn kant, maar daarna zal er natuurlijk een update komen van al mijn belevenissen.

Veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

-

Actief sinds 21 Dec. 2016
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 12649

Voorgaande reizen:

05 Januari 2017 - 25 Juni 2017

DTS YWAM San Jose Costa Rica

Landen bezocht: