27 jaar van zegen in overvloed - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Sandra Booij - WaarBenJij.nu 27 jaar van zegen in overvloed - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Sandra Booij - WaarBenJij.nu

27 jaar van zegen in overvloed

Blijf op de hoogte en volg Sandra

27 Maart 2017 | Costa Rica, San José

Lief dagboek,

Weer een jaartje erbij! Wat was het een zegen om mijn verjaardag op een totaal andere plek te vieren dan "standaard" in Nederland. Toch blijft het fijn om al die felicitaties vanuit Nederland te ontvangen.

De laatste lesweek staat op het punt van beginnen en dan zal ons grote avontuur van Outreaches beginnen. Volgende week is het dan ook een mooi moment om terug te blikken op de 1e helft van mijn DTS avontuur.

Afgelopen week hadden we Giacomo Coghi als spreker, waarin hij sprak over bijbelse wereldsperspetief. Zeer interessant en leerzaam en leuk om zo de man van Marjolein beter te leren kennen.

Deze week was alweer de laatste keer om met metro ministries te werken en kinderen een leuke middag te bezorgen. Helaas was het dan ook voor mij om afscheid te nemen van een toffe meid(zie foto)

Afgelopen vrijdag ( de dag voor mijn verjaardag) kreeg ik een zeer leuke verrassing van mijn klas. Ik werd weggelokt naar een supermarkt, zodat ze het klaslokaal konden versieren. Toen ik terugkwam, zongen ze HAppy Birthday en hadden ze zelfs het Nederlandse "lang zal ze leven" op youtube af laten spelen. Erg leuk gedaan! Het is maar goed dat ze dit niet op mijn verjaardag zelf hadden gedaan. Deze dag zaten we namelijk de hele dag in de bus voor een retourtje Nicaragua om onze visa te verlengen. Deze unieke ervaring heeft ervoor gezorgd dat ik bijna niet aan mijn verjaardag gedacht heb. Op de terugweg voelde ik me behoorlijk akelig en toen we terugkwamen op de basis heb ik mezelf op bed laten vallen en was denk ik binnen een half uurtje knock-out. Toch behoorlijk vermoeiend zo'n busrit.

Dus bereid je er vast op voor dat volgende week een behoorlijk lang verhaal wordt met als terugblik en vooruitzicht van mijn avonturen.

Lief dagboek, ik ga weer even verder genieten hier en ik schrijf je volgende week weer!

Liefs

PS Ik heb al een maand geen pijntje gehad, niks niet, Halleluja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

-

Actief sinds 21 Dec. 2016
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 12626

Voorgaande reizen:

05 Januari 2017 - 25 Juni 2017

DTS YWAM San Jose Costa Rica

Landen bezocht: