Strand! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Sandra Booij - WaarBenJij.nu Strand! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Sandra Booij - WaarBenJij.nu

Strand!

Blijf op de hoogte en volg Sandra

28 Januari 2017 | Costa Rica, San José

Lief dagboek,

Ik voel me niet zo lekker en het is niet fijn om ziek te zijn in een "onbekend land". Op zo'n moment is het toch wel fijn om mensen om je heen te hebben, die je kent. Maarja, dat is niet zo en ik kan ook niet even naar mams toe, voor een magische knuffel die je beter laat voelen. Gelukkig is dit pas de tweede dag van het ziek zijn en voel ik me vandaag al beter, dus ga ik er maar vanuit dat het morgen weer goed gaat.

Pffoe lief dagboek, ik heb je veel te vertellen. Ten eerste kan ik met een zeer gelukkig hart zeggen dat ik niet meer bang ben voor open water. we zijn met de klas lekker naar het strand geweest afgelopen zondag en ik heb heerlijk gesurfd en gebodysurfd.

Om de week zullen we op woensdagmiddag, meehelpen met het kinderprogramma, afgelopen woensdag was de 1e keer en ik heb ervan genoten. ook al spreek je de taal niet echt, lichaamstaal is bij de kids al voldoende. Het is vooral erg grappig als de kids merken dat je spaans wilt leren, komen ze allemaal om me heen zitten en wijzen dan naar het oog en zeggen het spaanse woord ervoor. maar er waren zoveel kinderen dat ik moeite had om alleen al naar 1 kind te luisteren, omdat iedereen tegelijk kwam.

Ik hoop er een volgende keer een foto van te kunnen maken, maar naast de spinnen en kakkerlakken, die je hier dagelijks tegenkomt, hebben we 's avonds en 's nachts ook 'racoons' soort wasbeertjes. Zeker in het weekend komen ze bijna binnenlopen terwijl je gewoon aan tafel zit te eten.

Over het eten hier hoef ik niet te klagen, heb inmiddels heerlijke spaghetti en lasagne op. ook heeft de spreker van deze week ons getrakteerd op superheerlijke pizza, dus nee ik heb het goed hier hahah. Toch blijft de rijst met zwarte bonen niet mijn favoriet, zeker niet in de ochtend. Rara, vanochtend was het ontbijt zwarte bonen en het ook zo leuke nieuws is dat het morgenochtend weer feest is met zwarte bonen:P

Aankomende week zal Marjolein Coghi voor 2 dagen onze spreker zijn, toch ff wat nederlands in de klas haha.

Dat was het weer voor deze week, hopelijk geniet iedereen een beetje mee

liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

-

Actief sinds 21 Dec. 2016
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 12628

Voorgaande reizen:

05 Januari 2017 - 25 Juni 2017

DTS YWAM San Jose Costa Rica

Landen bezocht: