Home - Reisverslag uit San José, Verenigde Staten van Sandra Booij - WaarBenJij.nu Home - Reisverslag uit San José, Verenigde Staten van Sandra Booij - WaarBenJij.nu

Home

Blijf op de hoogte en volg Sandra

06 Januari 2017 | Verenigde Staten, San José

Lief dagboek,

Ken je dat gevoel van ik wil de trein niet missen? Ik ken het ook, helaas heb ik vandaag dat gevoel ook moeten ervaren alleen dan met een vliegtuig. Gelukkig was ik echt net optijd maar mn longen stonden op klappen. Door dichte mist in madrid kon het vliegtuig niet landen waardoor mijn uurtje overstaptijd verkort werd naar een kwartier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

-

Actief sinds 21 Dec. 2016
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 12631

Voorgaande reizen:

05 Januari 2017 - 25 Juni 2017

DTS YWAM San Jose Costa Rica

Landen bezocht: