Buikpijn - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Sandra Booij - WaarBenJij.nu Buikpijn - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Sandra Booij - WaarBenJij.nu

Buikpijn

Blijf op de hoogte en volg Sandra

28 December 2016 | Nederland, Zevenbergen

Lief dagboek,

Over een week lig ik ook in bed alleen dan met iets meer buikpijn van spanning dan nu. Getsie wat komt het dichtbij en wauwie wat heb ik al veel meegemaakt in mijn reis van voorbereidingen alleen al. Wat een liefdevolle mensen om mij heen die mij onder andere financieel steunen, waardoor ik nu kan zeggen dat ik financieel goed gebakken zit. Nog even 3 dagen werken, nog even doorbijten en dan.... toegeven dat ik moe ben. Moe van het blik op oneindig en doorgaan. Lief dagboek, ik kijk ernaar uit dat ik kan genieten van het zijn, van het nu. Niet dat ik dat nu niet doe, maar ik raas maar door.

Nog 1 week en dan is het zover!

  • 31 December 2016 - 15:20

    Joke Hooijmeijer:

    Hoi Sandra, zo de oliebollen actie is geweest en ze smaken wat mij betreft heerlijk.
    Nu nog eff morgen die nieuwjaarsduik, heel veel succes ermee. En dan een hele fijne, goede maar ook spannende reis naar Costa Rica gewenst en dat je Gods nabijheid iedere dag mag ervaren.
    We vinden het leuk en misschien ook wel spannend wat je allemaal zult beleven. Ga vooral genieten van alles wat jij/jullie mogen gaan doen. Pas goed op je zelf! Heel veel plezier en tot horens Liefs van Jan en Mij.

  • 03 Januari 2017 - 07:55

    Marjonelle:

    Hee Sandra,

    Het avontuur gaat beginnen!! Spannend....
    Geniet.
    Groei.
    Leer.
    Bid.
    Ontmoet.
    Vergeet.
    Onthoud.
    Deel uit.
    Leef!

    Hug,
    Marjonelle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

-

Actief sinds 21 Dec. 2016
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 12643

Voorgaande reizen:

05 Januari 2017 - 25 Juni 2017

DTS YWAM San Jose Costa Rica

Landen bezocht: