Lief dagboek - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Sandra Booij - WaarBenJij.nu Lief dagboek - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Sandra Booij - WaarBenJij.nu

Lief dagboek

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

21 December 2016 | Nederland, Zevenbergen

Lief dagboek,

Hierbij schaf ik je dan toch maar aan in de vorm van een reisblog. Een mooie manier om mijn gedachten en belevenissen in te verwoorden, zoals ik dat ervaar. Het maakt mij niet zoveel uit dat mensen dat lezen. Ik vind het juist gaaf, dat mensen een eerlijk beeld krijgen van wat ik meemaak in onder andere de voorbereidingen, maar ook zeker in de reis zelf. Aangezien ik, voor velen, aan de andere kant van de oceaan zit, kan ik mijn enthousiasme niet echt uit, maar door aan jou, lief dagboek, te schrijven, krijgen de mensen toch een aardig beeld van wat ik meemaak.
Lief dagboek, ik hoop je vaak te schrijven, met zowel de positieve als de negatieve dingen die ik meemaak. Het zal namelijk niet allemaal even fantastisch zijn als ik had bedacht.

Nou ik ben benieuwd of mensen het aandurven om via deze weg met mij mee op reis te gaan!

Tot de volgende keer

  • 21 December 2016 - 23:22

    Con De Kort:

    Succes meis maar vooral veel zegen.

  • 22 December 2016 - 10:13

    Willeke:

    Top san Kbn benieuwd wat we hier allem mogen lezen over jou avontuur

  • 22 December 2016 - 19:31

    Marieke:

    Jaah... Nog een paar dagen en dan waan ik mij zelf in Costa Rica ;-) door jou ogen. Topper. Big blessings <3

  • 24 December 2016 - 12:33

    Cora:

    sandra dochter van mij,ik vindt het heel wat zo ver bij ons vandaan,.
    maar voor mooi werk. zo gaan we samen op reis.en kunnen we op afstand blijven delen

  • 28 December 2016 - 21:13

    Oud Wijf :

    Nog een paar nachtjesssss.... Lets do this mutsie❤ Luf Joe verrie muts san en veel plezier in costa rica!!! Xxx oud wijf

  • 29 December 2016 - 07:42

    Peter Broeders:

    Sandra, we kennen je nog niet zo lang. Wat ik zie is iemand met een drive en een doel. Ga ervoor samen met Hem. Veel wijsheid en voorspoed toegewenst! See you in Costa Rica.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

-

Actief sinds 21 Dec. 2016
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 12627

Voorgaande reizen:

05 Januari 2017 - 25 Juni 2017

DTS YWAM San Jose Costa Rica

Landen bezocht: