Wat gaat de tijd toch snel - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Sandra Booij - WaarBenJij.nu Wat gaat de tijd toch snel - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Sandra Booij - WaarBenJij.nu

Wat gaat de tijd toch snel

Blijf op de hoogte en volg Sandra

21 Januari 2017 | Costa Rica, San José

Lief dagboek,

Wat gaat de tijd toch snel. het voelt alsof ik hier al 2 maanden ben terwijl ik hier nog maar net 2,5 week ben. Er gebeuren hier zoveel dingen en ik geniet zo van het "zijn" hier, dat ik tijd denk ik een beetje vergeet.

Ik kan inmiddels terugkijken op een toch best wel heftige week. Ik heb namelijk besloten om mijn telefoon doordeweeks aan de kant te schuiven en me te richten op het doel waarom ik hier ben en dat is mijn relatie met God te verdiepen. Nou lief dagboek, ik ben niet verslaafd aan mijn telefoon, maar het is toch moeilijk om andere activiteiten te verzinnen op de momenten dat je anders op je telefoon had gezeten. Toch vind ik het best wel stoer dat het me de 1e week in ieder geval is gelukt. Ik heb er weer een aantal tekeningen bij.

Het weer is hier prachtig, het begint steeds een beetje warmer te worden en voor mij betekent dat lekker een korte broek en teenslippers:) Sorry nederland....

Van de week kregen we iets minder leuk nieuws, er is een kans dat we niet gaan survivalen in de jungle, maar we geven de moed niet op, want wij als groep willen heel graag die uitdaging aangaan, dus de leiders gaan er nog eens over nadenken of het allemaal gaat lukken. maar hier tegenover kregen we ook weer leuk nieuws. Er is nog een DTS YWAM basis hier in Costa Rica die alles op de biologische wijze verkrijgt, verbouwt etc. Wij gaan daar als groep binnenkort waarschijnlijk 2 weken helpen. Nou lief dagboek, het is leuk nieuws, maar het is midden in de jungle, dan kun je zelf wel bedenken wat je daar wel en niet hebt.

Bij deze blog zullen ook een aantal willekeurige foto's geplaatst worden van wat we hier zoal van de week beleefd hebben. Ook zit er een foto bij van het adres, dus mocht je een kaartje of iets willen opsturen, dan is dat mogelijk natuurlijk. Neem gewoon het adres over en schrijf mijn naam erboven, dan moet alles goedkomen. Heb je vragen over iets wat je wilt weten.... stel ze gewoon in een reactie bij een blog en ik geef er in het volgende blog gewoon antwoord op:)

Liefs

  • 22 Januari 2017 - 10:08

    Leo Booij:

    haha zo te zien heb je vrije tijd genoeg. xx
    Ik kan net ontdekken waar jouw adres staat

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

-

Actief sinds 21 Dec. 2016
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 12636

Voorgaande reizen:

05 Januari 2017 - 25 Juni 2017

DTS YWAM San Jose Costa Rica

Landen bezocht: