DTS officieel gestart - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Sandra Booij - WaarBenJij.nu DTS officieel gestart - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Sandra Booij - WaarBenJij.nu

DTS officieel gestart

Blijf op de hoogte en volg Sandra

08 Januari 2017 | Costa Rica, San José

Lief dagboek,

Gisteravond hadden we de officiele opening van de nieuwe DTS. We werden, als de nieuwe studenten van de DTS, verwelkomd met muziek en dans en de vlaggen van onze landen werden tevoorschijn gehaald. Vandaag hadden we onze eerste klasmeeting. We hebben allemaal ons verhaal gedeeld, met de reden waarom we hier zijn en wat we van de komende 6 maanden verwachten. Vanmiddag kregen we alle informatie naar ons hoofd geslingerd over hoe de komende 3 maanden eruit komen te zien. Mijn hoofd loopt over op dit moment. Pfoe..... wat gaan we weinig vrije tijd krijgen, maar het wordt zo gaaf.
Het ritme van mijn leven, wat ik in nederland had, gaat omgegooid worden.
Qua eten en drinken, zal het veel gezonder worden, waarvan ik nu het idee heb dat het niet voed en ik mijn suikers mis. Ook mijn tijden van nachtrust worden al omgegooid.....ik word nog eens een ochtendmens. Nou vraag maar aan de mensen die dit weten van mij, ik ben echt GEEN ochtendmens. Ik sta ik om 05:30 uur op en ga om 21.00 uur naar bed. Het laatste wat langzamerhand omgegooid wordt is de taal. Hier moet ik constant engels spreken en ik merk dat als ik met nederland bel, ik veel meer engels denk en moeite heb met het constant nederlands praten.

Al met al, het ijs is gebroken hieroo en het officiele schema gaat morgen van start. Ik heb er onwijs veel zin in, benieuwd naar wat God allemaal gaat doen en laten zien.

Liefs

  • 09 Januari 2017 - 12:26

    Cora Booij:

    hoi sandra,
    met jou vertrouwen gaat het lukken(love)

  • 09 Januari 2017 - 15:43

    Hanneke:

    YES! Je bent er!
    Laat de eerste week maar even op je afkomen. Hopelijk heb je fun people op de dorm waarmee je kunt optrekken. Zegen!
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

-

Actief sinds 21 Dec. 2016
Verslag gelezen: 525
Totaal aantal bezoekers 12645

Voorgaande reizen:

05 Januari 2017 - 25 Juni 2017

DTS YWAM San Jose Costa Rica

Landen bezocht: